Σκοτεινό διαγράφεται το τοπίο για τους επιχειρηματίες στον τομέα του τουρισμού σε νησιά όπως η Κέρκυρα, η Κρήτη, η Κως, η Ζάκυνθος κι η Ρόδος, αφού οι συνέπειες του «Brexit» επηρεάζουν άμεσα την εισροή Βρετανών τουριστών στα ελληνικά νησιά.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως τα «glory holes», οι γνωστές αυτές τρύπες-έκπληξη που προσφέρουν ικανοποίηση στις τουαλέτες μπαρ, κλαμπ κι εστιατορίων, εμφανίζουν πληρότητα μόλις 45%, ενώ άλλα χρόνια τέτοια εποχή, άγγιζαν ακόμη και το 95%. Το γεγονός αυτό έχει προκαλέσει όπως είναι λογικό τον έντονο προβληματισμό των ντόπιων επιχειρηματιών, αφού σε περιοχές όπως το Φαληράκι της Ρόδου και τον Κάβο της Κέρκυρας, τα glory holes αποτελούσαν τη βασικότερη ατραξιόν προσέλκυσης τουριστών.
«Κάποτε δεν έμενε τρύπα άδεια για περισσότερα από μερικά δευτερόλεπτα. Στέλναμε τον μικρό με το μπλακ εν ντέκερ κι άνοιγε τρύπες ακόμα και στις πόρτες της κουζίνας, αφού οι Βρετανοί ερχόντουσαν αγριεμένοι κι έφερναν φυσικά κόσμο στα μέρη μας. Τώρα οι τρύπες μαραζώνουν, επιστρατεύουμε συγγενείς και φίλους αλλά δεν είναι το ίδιο», σχολιάζει εμφανώς προβληματισμένος μιλώντας στο «Κουλούρι» επιχειρηματίας του χώρου της εστίασης στο Φαληράκι.
Ήδη, η κυβέρνηση εξετάζει μεθόδους προσέλκυσης νέων τουριστών, διεξάγοντας σεμινάρια για τη χρήση των glory holes σε χώρες της Ανατολής, ενώ ταυτόχρονα το Υπουργείο Τουρισμού απέστειλε διάβημα στην βρετανική κυβέρνηση και την Ευρωπαϊκή Ένωση, ζητώντας τους να τα βρουν για το καλό όλων.
Το «Κουλούρι» βρίσκεται στα νησιά εξετάζοντας ιδίοις όμμασι την κατάσταση των glory holes και θα επανέλθει με οτιδήποτε νεότερο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου